Najczęściej zadawane pytania

PIERWSZE KROKI

1. Co zabrać ze sobą na zajęcia?

Wygodny strój sportowy, obuwie zmienne oraz ręcznik. Jeśli masz swoją mate możesz ją zabrać, nie jest to jednak konieczne. Pamiętaj również o czymś do picia. :)

2. Mogę zobaczyć klub przed wykupieniem karnetu?

Jasne, możesz zgłosić się na recepcje w klubie a personel oprowadzi Cię po całym obiekcie.

3. Czy odbywają się w klubie zajęcia dla początkujących?

Do pierwszego karnetu oferujemy trening instruktażowy na siłowni gratis. Natomiast zajęcia grupowe są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

KARNETY I UMOWY

1. Jak kupić karnet?

Karnet możesz zakupić na recepcji klubu.

2. Czy mogę kupić karnet nie mając 18 lat?

Możesz, jednak musisz mieć ukończone 16 lat i zgodę podpisaną przez rodzica/opiekuna prawnego.

3. Czy posiadacie zniżki dla uczniów/ studentów?

Tak, dla osób, które się uczą do ukończenia 25 roku życia.

4. Czy posiadacie zniżki dla emerytów?

Tak, dla osób, które ukończyły 60 rok życia.

5. Czy karnet OPEN musze zakupić pierwszego dnia miesiąca?

Nie, można zakupić w dowolnym dniu miesiąca i jest ważny przez 30 dni.

6. Z czego mogę korzystać w ramach karnetu?

Aktualnie w naszej ofercie są karnety OPEN co oznacza, że możesz korzystać ze wszystkich stref w klubie tj. siłownia, cardio, cross, spinning oraz fitness.

7. Czy mogę zamrozić umowę jeżeli wyjeżdżam na wakacje?

Jest opcja zawieszenia umowy na okres jednego miesiąca tj. 30 dni bez podawania przyczyny po wniesieniu opłaty administracyjnej w kwocie 15zł. (umowa wydłuża się o kolejny miesiąc).

8. Czy i jaki jest okres wypowiedzenia umowy?

Wypowiedzenie można złożyć po okresie pełnych 6 miesięcy.

9. Czy mogę zawiesić karnet OPEN?

Jest taka możliwość jedynie w przypadku choroby bądź urazu po okazaniu dokumentacji medycznej.

INFORMACJE O KLUBIE

1. Czy na terenie klubu mogę zakupić wodę/ białko?

Tak, wszystkie napoje i suplementy są dostępne na recepcji klubu.

2. Czy szafki są zamykane na kłódki?

Tak, możesz przynieść swoją lub zakupić na recepcji klubu nową.

3. Czy w klubie jest trener, który pomoże mi w razie potrzeby?

Tak, w klubie są trenerzy, którzy chętnie pomogą.

4. Czy w klubie znajduje się sauna?

Nie, aktualnie nie posiadamy sauny w naszym obiekcie.

ZAJĘCIA FITNESS/ TRENINGI

1. Jakie zajęcia grupowe oferujecie?

Mamy różnorodny grafik z zajęciami siłowymi i wytrzymałościowymi, tanecznymi, wzmacniającymi czy prozdrowotnymi. Poszczególne godziny można znaleźć w naszym grafiku.

2. Czy musze odwołać rezerwacje jeśli coś mi wyskoczyło i nie przyjdę?

Tak, należy to zrobić! Za nieodwołanie rezerwacji naliczana jest opłata oraz anulowane są dokonane rezerwacje na cały tydzień.

3. Musze odwołać trening jak to mam zrobić?

Jeżeli posiadasz konto na naszej stronie internetowej możesz zrobić to online. Jeśli nie posiadasz możesz do nas zadzwonić, napisać sms, wysłać email lub skontaktować się przez Messengera.

KARTY SPORTOWE

1. Czy honorujecie karty sportowe ? np. MultiSport itp.

Tak, działają u nas karty MultiSport Plus, FitProfit oraz OK SYSTEM.

2. Jak skorzystać z karty MultiSport/ FitProfit?

Wystarczy zgłosić się na recepcje z kartą oraz dowodem osobistym. Dodatkowo za pierwszym razem należy wypełnić oświadczenie na recepcji klubu.

3. Jak skorzystać z OK SYSTEM?

Wystarczy wysłać SMS z odpowiednim kodem. Dodatkowo za pierwszym razem należy wypełnić oświadczenie na recepcji klubu.

SQUASH

1. Czy mogę wynająć kort do Squasha nie posiadając karnetu w klubie?

Tak, kort do Squasha można zarezerwować bez posiadania członkostwa w klubie.

2. Czy można wynająć rakietki i piłeczki do Squasha?

Jasne, można to zrobić na recepcji klubu.

3. Czy podana cena jest ceną za kort czy od osoby?

Jest to cena za wynajęcie kortu niezależnie od liczby graczy.

AKCEPTUJEMY

stopka

 

Godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek:
07:00 - 22:30

sobota:
08:00 - 20:00

niedziela:
08:00 - 18:00

Zadzwoń:

stacjonarny:
32 7228288
32 7228280

komórka:
794 077 799